TRENGE

Bla deg gjerne gjennom vår Vanlige spørsmål eller kontakt kundestøtte. Vi er her for å lytte 24/7.

Hvordan vi kan hjelpe deg?

Kundguiden

Vi elsker alltid å ønske nye kunder velkommen, og derfor gjorde vi det veldig enkelt og enkelt for dem å skaffe seg våre produkter og tjenester. Som ny kunde hos oss vet vi at du kan ha noen spørsmål angående våre retningslinjer, tjenester, støtte og produkter. Og av disse grunnene er vi her for å forklare alt i detalj, slik at du kan få alle svarene på spørsmålene dine som gir deg bekymring.

Først må du forstå at vi "Firewall Force" er en ekte B2B / B2C IT-forhandler og leverandør av nettverksløsninger. Vi samarbeider med bransjens mest kjente merkevarer og tilbyr deres produkter til gode rabatter. Vi er trygge på vår kunnskap om prismatching, og derfor ber vi deg åpent dele dine forslag eller bekymringer når du kjøper fra oss.

Vi svarte på noen av de vanligste spørsmålene fra nye brukere nedenfor. Ta en titt og gi oss beskjed på e-post eller ring hvis du har flere.

Ønsker du å bestille utstyr er det 3 forskjellige måter å gjøre det på. Du  kan kjøpe direkte fra vår nettbutikk hvor du har full frihet til å velge hvilket som helst produkt som er oppført på nettsiden vår (hvis du ikke finner produktet ditt, vennligst kontakt oss for siste pris og leveringstid) og betale i kassavinduet hvor du finner flere betalingsmåter for å forenkle kjøpet.

Det andre alternativet er at du kan sende oss en e-post direkte og sende din forespørsel / BOQ / RFQ for å få siste pris- og leveringstidslinje med detaljerte vilkår.

Tredje alternativ er å gå til vår "Request Quote"-side og fylle ut skjemaet med ønsket produkt og klikke på send-knappen. Vår salgsavdeling vil kontakte deg innen samme arbeidsdag.

Du kan betale oss i kassavinduet der du ser lokale betalingsmåter som er helt sikre. Du kan også bruke "Klarna / Nets" i kassen. Du kan betale oss direkte med bankoverføring eller bruke tjenester fra banker som Handelsbanken, Nordea, SEB eller Swedbank. Vi aksepterer også PayPal-betalinger. Kontakt oss før du tar en avgjørelse.

Nei, vi er ikke begrenset til bare flyttekasser. Vi er et team av høyt kvalifiserte mennesker som kan designe og integrere løsninger for avanserte nettverkstjenestearkitekturer. Vi oppfordrer deg til å rådføre deg med oss ​​før du drar noe annet sted og kaster bort både tid og penger. Vi tilbyr rask service i alle faser.

Ikke bekymre deg for dette. Kjøpet ditt er helt trygt hos oss. Vi "Firewall Force" tilbyr full original produsentgaranti for alle merker vi selger. Du får bestillingen din etter behov, original, ekte, kanalisert og 100 % garantert .

Selv om vi gjør vårt beste for å oppdatere vår butikkkatalog regelmessig, hvis ønsket produkt ikke er oppført her og det er relatert til våre merker, vennligst kontakt oss direkte slik at vi kan tilby deg et tilbud .

Ja absolutt, vi leverer bestillinger til alle EU-land, USA, Canada, Midtøsten, Asia og Australia. Kontakt oss med spørsmålet ditt, så veileder vi deg gjennom prosessen.

Bestillingsguide Vanlige spørsmål

Ønsker du å bestille utstyr er det 3 forskjellige måter å gjøre det på. Du  kan kjøpe direkte fra vår nettbutikk hvor du har full frihet til å velge hvilket som helst produkt som er oppført på nettsiden vår (hvis du ikke finner produktet ditt, vennligst kontakt oss for siste pris og leveringstid) og betale i kassavinduet hvor du finner flere betalingsmåter for å forenkle kjøpet.

Det andre alternativet er at du kan sende oss en e-post direkte på sales@firewallforce.no og send din forespørsel / BOQ / RFQ for å få siste pris- og leveringstidslinje med detaljerte vilkår.

Tredje alternativ er å gå til vår "Request Quote"-side og fylle ut skjemaet med ønsket produkt og klikke på send-knappen. Vår salgsavdeling vil kontakte deg innen samme arbeidsdag .

Når du har mottatt din bestilling / forespørsel / vil vi svare deg innen noen få timer. Vi vil da avtale en kontrakt mellom oss hvor vi begge blir enige om gjensidige vilkår angående leveringstidslinje, frakt, garanti, ettersalgsstøtte, priser og betalingsstruktur.

For nettbestillinger trenger vi ingen innkjøpsordre, du kan kjøpe og betale direkte i kassen. Og så blir bestillingen din levert til adressen din innen en uke .

Men for offline bestillinger via “ Be om tilbud eller e-post ” trenger vi en signert innkjøpsordre og en skriftlig avtale for betaling. Det er for vår egen sak og for å gjøre et kjøp gyldig og sikre interessene til begge parter .
For mer informasjon om betalingsbetingelser og leveringsforsendelse, sjekk ut andre deler av FAQ-siden.

Kontakt oss på +46 (0) 8517 082 92 eller send en e-post til sales@firewallforce.no

Frakt og levering

  • Retningslinjer for bestilling og levering Bestillinger lagt inn fra mandag til fredag ​​og sendt neste virkedag. Bestillinger lagt inn på rød dag sendes neste virkedag.
  • Tidslinje for levering: Leveringstid for varer som ikke er på vårt lager på bestillingstidspunktet tar 1-2 uker standard leveringstid. Hvis du trenger hastelevering, kan vi importere varene mot en ekstra kostnad innen 4-6 dager ved bruk av DHL, UPS eller ekspressfrakt. I tillegg kan vi bruke alle tilgjengelige tjenester for å sende bestillinger dersom leveringstiden ikke påvirkes negativt.
  • Elektronisk levering: Noen produkter kan være tilgjengelige for elektronisk levering via e-post som programvare, lisenser, aktiveringsnøkler osv.

Vi leverer gratis. Ja, det stemmer, vi legger vanligvis ikke til separate frakt- og håndteringskostnader. Er pakken mellom 30-70 kg er levering gratis. Men hvis bestillingen din veier mer enn dette, vil det koste et lite beløp som vi legger til tilbudet. Du får den klare kostnaden i tilbudet og ingen skjulte gebyrer.

Vi kan levere bestillingen til din adresse hvis du ønsker det, eller du kan velge din bestilling fra vårt kontor på FF Detaljhandel AB, Biskop Gunnerus Gate 14, Oslo, 0185, 0185 Oslo, Norge .

Våre åpningstider er 9-5 mandag til fredag. Hvis vi mottar bestillingen din innen arbeidstid og etter betalingsverifisering, vil vi behandle bestillingen din for ytterligere handling innen samme dag .
Vanlig tid for å motta leveringen din er 3-4 dager hvis på lager avhenger av sted. Og 1-2 uker for varer som ikke er på lager. Vi tilbyr ekspress rask leveringsmetode som koster deg litt ekstra, men det vil sikre at du får varen innen minimumsperioden.

Vi har allerede samarbeidet med de beste budfirmaene, og vi hadde en avtale med dem om å levere varer i tide. Derfor kan du ikke velge din egen leveringsmetode. Men hvis du er bekymret for dette, kan vi gi deg flere alternativer for å velge fraktmetode. Noen av våre bud-partnere er oppført nedenfor .

Postnord, Airmee, DHL, UPS, Best, Bussgods, DPD, DSV, FEDEX .

Ja, vi kan og vi gjør dette. Kontakt oss med spørsmålet ditt for mer informasjon .

Ja absolutt, vi leverer bestillinger til alle EU-land, USA, Canada, Midtøsten, Asia og Australia. Kontakt oss med spørsmålet ditt, så veileder vi deg gjennom prosessen .

Når du kjøper fra oss, vil du motta ordresporingsnummeret ditt på e-post eller SMS. Du kan spore bestillingen din i sanntid og i tilfelle forsinkelse kan du kontakte oss direkte.

Ikke bekymre deg, vi er her for å hjelpe. Først gir vi deg et sporingsnummer slik at du kan holde deg oppdatert. Men hvis bestillingen din av en eller annen grunn blir forsinket, anbefaler vi deg å kontakte oss direkte slik at vi kan fortelle deg hvor pakken din er og når du vil motta den .

Ja absolutt. Du kan gi oss beskjed om hvilke deler/produkter du ønsker å motta og i hvilken by/område, så tar vi oss av det. Kontakt oss angående dette .

Vår produktkatalog er allerede fylt med lagerenheter som du kan se på hver produktside. Vi oppdaterer vårt lagersystem regelmessig. Når du klikker på et produkt, vil du se hvor mange enheter vi har på lager. Så gjerne og trygt bestille det du ønsker. Du kan også sende oss en e-post for å bekrefte tilgjengelighet og leveringstid .

Support etter salg

Denne delen dekker spørsmål om ettersalgsstøtte.

Du kan kun kansellere bestillingen din før betaling og kjøpsordre. Men når du har signert kontrakten/innkjøpsordren, vil leveransen din bli behandlet og du er bundet av en kontrakt etter at du har lagt inn bestillingen. Mer informasjon om vår "Returpolicy" er beskrevet i avsnittet på siden Kundeservice / FAQ .

Vi tar oss av ting som dette og for det er vi ansvarlige for å kompensere deg. Hvis et produkt er skadet eller mangler, kan du kontakte oss, så tar vi vare på det.

Ja, selv om vi bryr oss spesielt om denne saken, men vi foreslår at du forsikrer produktene dine når du kjøper hvis det er viktig for deg. Gi oss beskjed før du bestiller slik at vi kan matche deg med vår kurerpartner for mer informasjon .

Vi hjelper deg gjerne med distribusjon og montering av utstyr. Det er ikke gratis, men vi sørger for at vi tar en svært rimelig pris for å sette opp enheter. Våre distribusjonstjenester er tilgjengelige på stedet, eksternt eller før forsendelse. Se avsnittet på servicesiden.

Min konto

Spørsmål knyttet til kontoen din hos oss. Du kan alltid gi oss beskjed hvis du har problemer med å logge inn .

Det er veldig enkelt. Gå til påloggingssiden, opprett en ny konto der med en unik e-postadresse som ikke må brukes før og et sterkt passord.

Ikke bekymre deg, send oss ​​en e-post med kontaktinformasjonen din, så tilbakestiller vi kontoen din med nye påloggingsdetaljer.

Logg inn først, på brukerportalen finner du alle detaljer og seksjoner hvor du kan endre eller oppdatere ønsket informasjon.

Garantikrav

Kunden må forstå at vi "Firewall Force" ikke er produsenten av produktene kjøpt fra oss, og de eneste garantiene som tilbys er produsentens, ikke "Firewall Force". Alle produkter leveres med en standardgaranti som tilbys av produsenten, men garantiperioden kan forlenges ved å kjøpe relevante støttetjenester, SMARTnet & lisenser.

Ved kjøp av produktene stoler kunden kun på produsentens spesifikasjoner og stoler ikke på noen uttalelser, spesifikasjoner, fotografier eller andre illustrasjoner som representerer produktene som kan leveres av Firewall Force. Kontakt oss umiddelbart for tekniske spørsmål angående garanti.
I forbindelse med tjenester; verken tilknyttede selskaper til Firewall Force eller tredjepartsleverandører er agenter for "Firewall Force".

Vi følger strengt svensk lov som skiller mellom produsentens garanti og selgers garanti. Vi gir ikke selgergaranti (vår egen) bortsett fra kun produsentgaranti som kommer når du kjøper produktet .

For eksempel gir Cisco produsent (Cisco-garanti) på SMB-produkter i 12 måneder og på andre produkter som Catalyst-serien i 3 måneder. Vi foreslår alltid at du snakker med oss ​​​​slik at vi kan fortelle deg om hver produktgaranti.

Du kan kjøpe støttekontrakter for lisens/utvidet garanti fra oss. Kontakt oss.
Hvert merke og produkt har sin egen produsentgaranti, som du kan spørre oss om du er usikker på.

Ja, du kan enkelt utvide garantien ved å kjøpe støttelisenser / SMARTnet etc. Vi trenger bare serienummeret til enheten og så sender vi deg tilbudet / prisen .

Ja, du kan få det. Støttegarantier er en annen egen ting du må betale for. Og hovedleverandøren/produsenten vil utvide garantien. I Cisco kan du søke om SMARTnet og som et resultat får du et tilpasset TAC-nummer som du uansett kan bruke eller klage på enheten din.

Returer og refusjoner

Alle returforespørsler må gå gjennom vår RMA-avdeling og ved godkjenning godtar vi returer. Det er visse betingelser som vi setter for å akseptere returnerte varer. Vi respekterer forretningslov og forbrukerrettigheter, derfor følger vi loven og vi engasjerer oss ikke i ulovlig praksis .

  • For at varene skal kunne returneres, må du sørge for det : Varene ble kjøpt i løpet av de siste 14 dagene fra fakturadato. Varene er i original emballasje.
  • Følgende varer kan ikke returneres : Åpne esker/forsegl ødelagte pakker aksepteres ikke for retur. Varer skal være i originalemballasje, ubrukt og med alle mulige deler. Levering av varer laget etter dine spesifikasjoner eller tydelig tilpasset. Elektroniske elementer som lisenser, produktnøkler, programvare, operativsystemprogramvare, SMARTnet, etc. Levering av varer som i sin natur ikke er egnet for retur, forringes raskt eller hvor utløpsdatoen har passert. Levering av varer som etter levering, avhengig av deres art, er uatskillelig blandet med andre artikler. Vi forbeholder oss retten til, etter eget skjønn, å nekte å returnere varer som ikke oppfyller ovennevnte returvilkår.
  • Returner varer : Du er ansvarlig for kostnadene og risikoen ved å returnere varene til oss. Du må sende varene til følgende Adresse: FF Detaljhandel AB, Biskop Gunnerus Gate 14, Oslo, 0185, 0185 Oslo, Norge Vi kan ikke holdes ansvarlig for varer som er skadet eller tapt under returforsendelsen. Derfor anbefaler vi en forsikret og sporbar leveringstjeneste. Vi kan ikke utstede refusjon uten en original kvittering/faktura for varene eller bevis på mottatt returlevering.
  • OBS: Vi tar bilder før vi leverer til din adresse slik at vi kan vise deg ved skadet retur .
  • Refusjoner: Refusjoner behandles ved mottak og inspeksjon av returnerte varer. Det kan ta en uke å refundere beløpet .
  • Angrerett : Du har rett til å si opp en kontrakt eller avtale innen 14 dager. Angrefristen er kun gyldig i 14 dager fra fakturadato. For å bruke din angrerett må du informere oss via e-post eller post ved å skrive et tydelig brev som viser årsakene til at du kansellerer bestillingen/kontrakten.

Betalingsinformasjon

Her ser du fullstendig betalingsinformasjon om kjøpet ditt.

  • Våre kredittvilkår: Vi gjorde det enkelt for deg å skaffe deg teknologi i dag, slik at virksomheten din ikke kan forstyrres på noen måte. Vi tilbyr kreditt til de kundene som kan oppfylle våre betingelser og enkelt kan betale den utestående betalingen før forfallsdatoen. Vanligvis tilbyr vi kreditt til bedriftskunder kun i 15-30 dager (med 0 % rente), men det krever kredittsjekkhistorikk. Vi kan forlenge denne kredittperioden og for å gjøre det må du kontakte vår salgsavdeling. Du kan også kjøpe produkter ved å velge "Klarna / Nets Easy / Afterpay"-kredittalternativet på betalingssiden.
  • Våre finansieringsmuligheter : Vi tilbyr enkle finansieringsmuligheter for store bestillinger / avtaler som ikke er interessert i bedriftskunder. Ved å signere en avtale med oss ​​inngår du en leieopsjon som foreløpig kun gir maksimalt 6-12 måneder. Denne utleiemetoden krever en avslappet kreditthistorikk, og etter godkjenning er det lett å få det du ønsker. Vi samarbeider med ulike finansselskaper for å hjelpe deg uten problemer.
  • Fakturering: Når du har bekreftet en bestilling og når du handler på nett, vil du motta e-fakturaen direkte til din e-post. Vi gir også papirfaktura med varene ved levering. Alle fakturaer har en utløpsdato på 12 dager og vi anbefaler at du betaler innen fristen.

Ja det kan du, kontakt oss med ditt ordrenummer og postnummer så sender vi deg en ny faktura.

Ikke bekymre deg, skriv en e-post på sales@firewallforce.no med vedlagt faktura og forklar hva du ønsker å endre .

For å diskutere dette, vennligst kontakt oss slik at vi kan finne en praktisk og enkel måte å betale på .

Ja, i noen tilfeller (frakoblet bestilling) og for nye kunder som ikke har noen kjøpshistorikk hos oss, krever vi et lite forskudd for å sikre bestillingen din .

Vi ønsker deg velkommen til å diskutere dette. Kontakt oss angående dette .

Finner du ikke det du leter etter?

Vår 24/7 kundestøtte er her for å hjelpe .

Kontakt kundestøtte

Hvorfor kjøpe fra oss?

Fra 50 % til opptil 90 % rabatt

På GPL-prislisten. Bulkpriser med store rabatter på bulkmengder .

Lavprisgaranti

Vi er åpne for å diskutere dine prisproblemer hvis ønskelig. Vi gjør vårt beste for å matche målprisen din, og det er derfor vi er her .

Rask levering innen 2-6 dager

Du får sporingsnummer slik at du kan holde et øye. Du vil motta kjøpet innen den lovede tidsrammen .

Gratis frakt

Vanligvis sender og leverer vi varer til din adresse helt gratis. Vi har allerede beregnet denne kostnaden i en svært rimelig skala. Ta kontakt hvis du vil vite mer.

Sikker bestilling

Du kan handle produkter online hos oss ved å bruke sikre betalingsgatewayer, eller du kan sende oss en e-post med forespørselen din eller be om et tilbud/forespørsel om kjøp uten nett .

produktkommentar

Vet du ikke hva som er best for din bedrift? Ikke noe problem. Vi hjelper deg med å velge riktig produkt og i førsalgsarbeid.

Muligheter for finansiering

Du kan leie produkter av oss med 0 % rente eller bruke AfterPay når du sjekker ut. Dette krever imidlertid en kredittsjekkhistorikk for å bli godkjent .

Kanaliserte produkter

Vi selger kanaliserte autentiske produkter med standard produsentgaranti. Alle produkter er underlagt garantilisenser og respektive støtteavtaler .

På lager

Vi har produkter klare til levering på våre lager i Norge og resten av Europa. Kontakt oss for å sjekke tilgjengeligheten for ønsket produkt .