Kunden må forstå at vi, "firewallforce", ikke er produsenten av produktene kjøpt fra oss, og de eneste garantiene som tilbys er de fra produsenten, ikke "NetworkDistri". Alle produkter leveres med en standardgaranti fra produsenten, men garantiperioden kan forlenges ved å kjøpe relevante støttetjenester, SMARTnet og lisenser.
Ved kjøp av produktene stoler kunden kun på produsentens spesifikasjoner og baserer seg ikke på uttalelser, spesifikasjoner, bilder eller andre illustrasjoner som representerer produktene som kan være gitt av NetworkDistri. Kontakt oss umiddelbart for tekniske spørsmål angående garanti. I forbindelse med tjenester; verken tilknyttede selskaper til firewallforce eller tredjepartsleverandører er agenter for "NetworkDistri".
Vi følger strengt Storbritannias lover som skiller mellom produsentens garanti og selgerens garanti. Vi tilbyr ikke selgergaranti (vår egen), kun produsentens garanti som følger med når du kjøper produktet.
For eksempel gir Cisco produsentgaranti (Cisco-garanti) på SMB-produkter i 12 måneder og på andre produkter som Catalyst-serien i 3 måneder. Vi anbefaler alltid at du snakker med oss slik at vi kan informere deg om garantien for hvert produkt.
Du kan kjøpe lisens / utvidet garantistøtteavtaler fra oss. Kontakt oss.
Hver merkevare og hvert produkt har sin egen produsentgaranti, som du kan spørre oss om hvis du er usikker.
Kan jeg få garanti på brukte produkter?
Ja, du kan få det. Støttegarantier er en separat ting som du må betale for. Og hovedleverandøren / produsenten vil forlenge garantien. Hos Cisco kan du søke om SMARTnet, og som et resultat vil du få et tilpasset TAC-nummer som du kan bruke i tilfelle problemer eller klager på enheten din.